BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

TAKEN BY :

TAKEN BY Muhd. Hamdan Syakirin LOVE YOU Bie~ SO Muchh ^^ FarahIzzatiey & Muhd, Hamdan Syakirin -27.3.2011- ILY =)

T H I S I S T H E S T O R Y O F A G I R L Z !

ABOUT ME : farahizztiey dean :) aku melihat dunia pada,04.04.95, dan aku dilahirkan di hospital kajang selangor..ayah dan mama bagi nma aku Farahizzatiey, korang leh panggil aku zatiey or eyzaatiey oke! aku berasal dri johor, ~ tapi lahir di selangor..dulu aku penah dok at sarawak, daerah saratok,mse tu umo aku bwu 9 thun, msih bdak hingusan mse tuw,, hehe selama 7 tahun,aku dok at sarawak tuw.., erm.. aku bekas pelajar sekolah smkbms di sarawak, now aku sekolah di smk bandar t6 kluang johor, coz aku dh pindh balek ke johor, huhu~ um., ape ag ek.. hobie aku suke melukis,mesej with MHS,Mlayari internet :) aku seorang yang pemalu,pendiam, but kadang2 aku seorang yg gila2,, Ilove my family, friends, oke lha! thats all mengenai aku~ if nk tao lbih lanjut, sile follow my blog! tq! :)

i'm yours forever.

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 28, 2011

hanya awak

hanya awak (sinopsis)(mieya dan airel)

'Hanya awak' mengisahkan seorang gadis yg bernma mieya, mieya pelajar baru disekolah
smk seri intan permai .'hanya awak' bertemakan, cerita dalam diari seharian yg ditulis di laman blog.gadis yang bernama mieya. Mieya
sering menulis diariny di laman blog, setiap minit, pasti mieya akan menulis tentang peristiwa dalam seharianye,, mieya seorang pelajar yang pintar,dan kadang2 suke berangan-angan.mieya menyimpan perasaan terhadap Airel iaitu, senior sekolah smk seri intan permai,seorang lelaki yang kacak dan kapten bola baling di smk seri intan permai .mieya sering menulis ceritanye dilaman blog, dan mieya selalu menceritakn mengenai 'seseorang' yang telah dia jatuh hati., siapakah gerangan lelaki yang mieya sukai ituw?
jangan lupa baca cerita pndek 'hanya awak' part 1-4
jgn lupe bce

(PEngakuan eklusif)
P/S : maaf cerita ni memang Mcam tak lengkap,,tetapi, if korang bce dgn betol grnti cite ni mcm best,kalau tak best gak. maaf yop. den dah torai untuk jd yg terbaik,hnyo ni joq,yg den dpt lakukan. heee~ sebab cerita ni mengenai aku dan sidia dalam seharian , aku buwat cerita macamni sbb aku nk luahkan kpd sidia, tp hakiktnye, aku luahkn di blog sje , dgn cre ni sje, yg aku dpt luahkan kpd sidia, dan aku boleh lepaskan geram sedeh ataupon mngenai sidia. ape yg aku pndam selmeini,,msti aku akn tulis di blog! huhu. so mieya tuw adalah 'aku'!! :P



WATAK PERWATAKAN <3
WAtak Utama

(mieya)

nama penoh : nurul mieya ardila
tarikh lahir : 5/4/95
tinggi : 161
berat : 42

tentang mieya : mieya seorang pelajar baru disekolah smk seri intai permai,. mieya seorang gadish  kecil molek,mempunyai perwatakan yg menarik, mieya seorg yg periang,pemalu dan  kadang2 mieya seorang yg sensetif,,mieya yang telah mengikut keluargany berpndah ke sabah selama 4 tahun,,kini telah kembali semula tmpat asal negeriny, iaitu di ___.
bercita-cita ingin menjadi pereke fesyen terkenal, seperti rizalman ibrahim, mieya suka berangan-angan dan selalu berfantasi di alam kayangan,mieya amat gemar mnulis tentang seharian dlm hidup di laman blog, dan mieya selalu bercerita mengenai 'pujaan hatinye' berkawan rapat dengan airel, iaituw senior di smk seri intan permai, mieya dan airel, berkawan sejak  kecil lagi, walau pon mereka kini malu-malau, namun keakraban mereka masih jelas, mereka seperti adik beradik, ataupon "couple".mieya menyimpan perasaan terhadap airel,tetapi mieya sukar untuk luahkan perasaannye terhadap airel , kerana ego dan malu  mieya sngt kuat,dan sukar untuk mengatasinye.


(airel)
nama penoh : syed muhamad airel nazmi
tarikh lahir : 15/3/94
tinggi : 175
berat : 62

tentang Airel : syed muhamad airel nazmi, atau dikenali sebagai airel, seorang senior di sekolah smk seri intan permai, dan kapten bola baling di smk seri intan permai,dan seorang yg aktif bersukan. airel seorang lelaki, yang berperwtkan yang menarik , seorang yang pemalu,,baikhati, jenis yang cool,gemar membaca buku,dan kadang2, airel seorang yang sangat nakal, Airel seorang lelaki yang pintar pandai dalam subjek matematik,dan lemah dalam bhse enggeris.airel gemar membaca buku komik 'lawak kampus', airel berkawan rapat dengan mieya sejak mereka kecil lagi,,Airel juga menyimpan perasaan terhadap mieya, tetapi sukar untuk meluahkanye,kerana egonya yang terlalu kuat.



(aifa dan mieya)

nama penoh : nurul Aifa fazira
tarikh lahir : 4.10.95
tinggi : 165
berat : __

tentang aifa : aifa kawan baik dengan mieya, aifa merupakan, kawan mieya sejak ditadika lagi,aifa sering menolong mieya melakukan kerjarumah,. aifa juga, jiran sebelah rumah mieya, mereka selalu kesekolah bersama-sama.aifa,juga merupakan classmate kpd mieya,perwatakan aifa, seorang yang periang, happy,selalu mengusik mieya. mieya dan aifa, seperti adik beradik.aifa seorang pelajar yang cemerlang,


P/S : NANATIKAN KEMUNCULAN -HANYA AWAK- volume 2

TUNGGU OK!!!

Chit chat yok!